Skip to main content

trIP to Gaya Island...


Assalamulaikum...

Alhamdulillah berakhirnya cuti mid-semester 3..

Trip to Gaya Island wiTH my coursemate HG20...

3 days 2 night (6/11/13 -8/11/13)..

Really memorable moments to remember..

Learned many things from there..


About friendship + knowledge + challenging to face forest pig a.k.a ‘babi hutan’ + monkeys yg mengganas + survival in jungle (pre- forest camp bha :P ) + teamwork + and many more..

New experience..

Hope one day can go there again for do some challenging activities likes snorkelling, scuba diving, jet ski, and flying fox... 





at Jesselton Point - before go Gaya Island.. excited state.. =)

Peace gurlz...

muka lapo after wash the canvas for camping!!! :P



waiting for bus  -  Foyer SPTA-


Eating ice-cream while waiting for our boat- at Jesselton Point


In boat – with Auni



view from the padang pOINT..Gaya Island


otw ke Gaya...ececeh... :P



our camping sites at Padang Point –Pulau Gaya


have nature trail..


1 big happy family of HG20...


time to eat!!!


=)



p/s : have 2 mid-term examination...Mandarin and Park Management II..plez be nice to
        me k... =)

Comments

Popular posts from this blog

Barakallah lakuma Puan Siraj & En. Amir

Assalamualaikum.... happy wedding to my ex-ketua dorm E34 Puan Siraj Munirah & En Amir.. may Allah bless u n happy ever after till Jannah... INsyaallah... :) tahniah.semoga berkekalan hingga akhir hayat.   perkahwinan sulung batch (KISAS) …..Jangan takut lepaskan cintamu dan bercinta dengan ALLAH, sebab ALLAH pasti akan menemukan dirimu dengan jodoh yang benar2 mencintai kamu.Bukankah orang yang soleh/solehah itu dekat dengan Tuhannya? Semakin kamu dekat dengan Tuhan, semakin dekatlah kamu dengan jodoh! P/S : saya ble lgi... :)

WARKAH BUAT SAHABAT...

Assalamualaikum W.b.t.. sahabat......... Izinkan mata penaku menari, mencari irama penghargaan buat ikatan persahabatan yang terindah dan tidak ternilai ini. Sahabatku... Aku suka waktu kau mendorongku bersamamu. Menjadi mawar aspirasi di Taman Larangan buat sembahan raja mujahid di Syurga Idaman. Aku suka waktu kau memberi bimbingan untukku tidak menjadi seperti epal yang berselerakan di tanah. Aku suka waktu waktu kau memintaku kekal sebagai epal larangan di puncak yang di jamin keberkatan. Aku suka waktu kau menceritakan perihal srikandi yang menjadi idola pemudi muslimah. Kekal berjuang walau nyawa menjadi taruhan. Seperti Mashitah, di pujuk anak kecilnya menyusul jalan ke syurga. Juga seperti Sumayyah yang bias menggegar dunia. Fatimah Az-zahra, penghulu wanita syurga Rabiatul Adawiyyah, bahkan Ainul Mardhiah yang bakal dinobat sebagai pemaisuri buat Raja Syahid kerana berjihad mempertahankan kedaulatan Islam. Aku gembira kerana mengenalimu sebagai SAHABATKU... Teman, injak kakiku

Perigi Cari Timba

Malu adalah sifat wanita. Sesungguhnya sifat malu itu ada pada setiap insan. Biarlah malu itu bertempat. Siapa yang memulakan langkah dahulu sama ada lelaki atau wanita itu tidak penting. Yang penting langkah itu bermula. Tiada istilah perigi cari timba di dalam Islam. Sebaik-baik percintaan adalah bercinta selepas bernikah.